2012. február 18., szombat

NEXT velúr bőr bélelt hímzett csizma UK9, 26-os - Jelenlegi ára: 500 Ft .

Next belül prémes csizmi a licit tárgya.
FIGYELEM: a talpa elkopott belül, főleg a jobb sarok részen, a kislány, akié volt sajnos kicsámpizta. Ezért ennyi az ára.
Az én lánykámon egyszer sem volt, én is így vettem sajnos nem kevés pénzért, mivel jó állapotúnak volt hirdetve, egy darab képpel : ( Nem tudom mit lehet vele csinálni,  cipész biztosan, vagy talán a MisterMinit-ben is tudnak rajta segíteni. Vagy akinek így megy a Kislánya, az tudja így is hordani, játszáshoz. A felső részét kitisztítottam, folt nincs rajta. Ez jó állapotú.
Kényelmes, mutatós kis csizmi amúgy, nekünk volt kisebb méretben is. 2010/2011-es téli modell.
Skinny nacihoz, leggings-hez, szoknyához, farihoz is szuperül passzol.
Belebújós, könnyű a fel- és levétel, akár a kislánynak egyedül is.
Most nagyon sok 1Ft-os aukciót indítottam,
le nem veszem őket és fix áruk sincs, kérek mindenkit ezeket ne is kérjétek tőlem, mert kellemetlen, mivel szerencsére többen visszatérő vásárlóim is vagytok, de ha elér egy általam elfogadható összeget, akkor szívesen lezárom.
Nézz szét bátran nálam, sok szép,  nem turkálós, nem bálás, hanem mosott, vasalt, főleg kislány ruhát találsz.  
Ha pl. 10 kisruhát nem több, hanem egy helyről veszel meg 
megspórolsz min. 10X465=4650Ft postaköltséget!



Jelenlegi ára: 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-15 20:02
. NEXT velúr bőr bélelt hímzett csizma UK9, 26-os - Jelenlegi ára: 500 Ft

Fontos